Jaký je Váš nejoblíbenější cvičitel?

Dana (2 | 100%)
Adéla (0 | 0%)
Bára (0 | 0%)
Marek (0 | 0%)
Pavla (0 | 0%)
Klára (0 | 0%)

Funkční kruhový trénink
Všeobecně lze funkční trénink definovat jako komplexní cvičení, které do činnosti zapojuje maximální množství svalových skupin a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné denní aktivity člověka. Cvičí se s vlastní vahou, nebo pomůckami, kde se neklade tolik důraz na váhu, ale spíše na balanc, výdrž a dynamiku.

 

Kamagon® Ball je unikátní core stabilizující produkt, který vyplňuje potřebnou mezeru na trhu funkčního tréninku. Kamagon se naplní vodou pro dosažení požadované hmotnosti. Kamagon využívá vodní setrvačnosti, která při cvičení zapojuje větší počet svalových vláken při provádění těch nejzákladnějších cviků až po ty nejnáročnější. Kamagon je určený na procvičení celého těla zapojením celého rozsahu pohybu cvičení.

Kamagon® Ball je navržený tak, aby vyplnil mezeru na trhu funkčního tréninku. Většina cvičení se zaměřuje pouze na izolovanou skupinu svalů a jen zřídka učí tělo jak využít core. Cvičení s Kamagon Ball přináší více než jen procvičení skupiny svalů, ale také vás naučí, jak používat své tělo tím nejefektivnějším a nejúčinnějším způsobem. Při cvičení Kamagon Ball destabilizuje váhu využitím Hydro-Inertia™ (setrvačnosti vody) a procvičuje jak vaše svaly, tak zároveň školí i vaši nervovou soustavu. To je klíč k síle, rychlosti a celkové kondici. Dokonce i podmíněné svaly nemohou realizovat jejich skutečný potenciál, bez důkladně vytrénovaného  nervového systému. Svaly nikdy nejednají na vlastní pěst, vždy musí přijmout signál z nervů. Stálost tréninku je vysoce efektivní způsob, jak učinit tyto signály účinnější a efektivnější. Nervy budou reagovat podobně jako svaly při tréninku, přizpůsobí se požadavkům.


Bodystyling pomáhá rovnoměrně formovat a zpevňovat postavu. Trénink se soustřeďuje na formování svalů celého těla, můžete se ovšem zaměřit pouze na problémové partie – stehna, hýždě a břišní svaly. Bodystyling je kombinace klasického aerobiku, který slouží k zahřátí celého těla, a posilování. Tempo se střídá podle toho, které svalové skupiny zrovna procvičujeme, přičemž byste měli periodicky střídat svaly horních a dolních končetin, aby nedošlo k jejich přetížení.

Cvičením se zpevňuje a formuje celé tělo (a zejména problémové partie), dochází také k protažení a posílení těla. Výhodou je, že je vhodný pro jedince různého věku s různou kondicí a působí jako odreagování.

Při cvičení se používá náčiní – například posilovací gumičky, činky a tyče, naopak se ale nemusíte učit složité choreografie.
Cvičitelé také doporučují si dát malou svačinku před a po cvičení a cvičit dvakrát až třikrát týdně, díky čemuž dosáhnete krásné zpevněné postavy.


Port De Bras je cvičení pro každého, koho neláká aerobic nebo zumba, pro které je typická moderní hudba. Port De Bras vychází z klasického tance a baletu, proto si na své přijdou zejména ti, kteří chtějí u cvičení vypadat elegantně.
Port de Bras je cvičení z řady Body and Mind, které vede k uvolnění mysli i těla. Cvičební hodina se obvykle skládá z aktivní části - cvičení s prvky tance, klasického posilování a nakonec následuje relaxační část.

BOSU cvičení je velmi oblíbený systém cvičení určený pro zpevnění svalů celého těla. Základem BOSU cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, která je z jedné strany plochá a z druhé nafouklá. Na jejích bočních stranách jsou rukojeti, které slouží k otáčení. Je specificky navrženo, aby pomohlo dosáhnout rovnováhy mezi svalovými systémy posturálních a fázických řetězců rychleji, bezpečněji a kompletněji než jakékoliv jiné tréninkové zařízení.
Balanční cvičení, které stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému, zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná. BOSU je bezpečné a umožňuje každému uživateli určit si vlastní úroveň obtížnosti. Největší lákadlo BOSU  je, že je velmi zábavné. Pokud Vám příjde zumba příliš taneční, aerobic nudný a pilates neakční, je BOSU to pravé pro Vás. BOSU se například od zumby liší tím, že se s ním klasicky cvičí. Díky speciální pomůcce BOSU Balance Trainer je však cvičení jiné a zábavnější, než jste zvyklí.Cvičení je vhodné pro aktivní sportovce, klienty se sedavým zaměstnáním, seniory, nastávající maminky i ženy po těhotenství.
 

Dance aerobic je zábavnou formou klasického aerobicu. Vychází ze základních kroků aerobicu a je dále obohacen o taneční prvky, které do sestav vnášejí složitější a více taneční choreografie. Zpravidla se cvičí na melodickou hudbu, časté jsou také latinskoamerické rytmy.

Hodina dance aerobicu má v podstatě stejnou strukturu jako ostatní formy aerobicu. Začátek hodiny je určen na zahřátí a protažení. Následuje nejdůležitější část hodiny, která také většinou trvá nejdéle. Cvičitel předcvičuje různé choreografie, které mají silně taneční ráz. Během jedné lekce se mohou cvičit až tři různé choreografie, cvičitel je nakonec může spojit v jednu velkou. 

 

Step aerobic (někdy se používá také označení step) patří mezi formy aerobiku, je však obohacen o pomůcku step (malý schodek), který činí cvičení intenzivnější (zejména pro dolní část těla). Sestavy, které se cvičí se stepem, jsou tak založeny zejména na krocích nahoru a dolů ze stepu, aby se neustále musel překonávat výškový rozdíl mezi podložkou a podlahou.

Step aerobic je zaměřený zejména na svalstvo dolních končetin a hýždě. Při cvičení dochází k větší spotřebě energie než při jiných klasických aerobních aktivitách jako například joggingu. Na druhou stranu jsou ale posilovány i ostatní partie a dochází tak ke komplexnímu procvičení celého těla.

Hodina step aerobicu probíhá podobně jako hodina aerobiku klasického. Nejprve je nutné se pořádně rozehřát - tělo se musí připravit na následující aerobní zatížení. Tento "warm-up" probíhá zhruba 10 - 15 minut. Následuje hlavní část, při které se cvičí choreografie, v nichž se využívá stepů. Ne všechny prvky ovšem probíhají na stepech. Choreografií může být různý počet, zpravidla jsou 2, celá část trvá 30 - 40 minut. Nakonec se musí celé tělo zklidnit a protáhnout.

 

Fit klub Zbiroh
mob.:   723 507 325 
email:   fitklub.zbiroh@email.cz
             fitklub.iplace.cz
IČO: 4838 1217
ZŠ  - tělocvična
Muchova 554
Zbiroh
www.fitklub.iplace.cz
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one